Vem bär den bäst?

image2312

Kirsten Dunst vs Modell.

Här har vi den sockersöta Kirsten Dunst ( som medverkat bla i Spiderman).
Hon bär en svart och vit mönstrad Chanel Klänning.

Jag tycker klänningen är söt och fräck på samma sätt. En typisk klänning man kan ha när man går i stan eller fikar. Kankse inte direkt på galor och finare evangemang.
Jag tycker inte klänningen säger så mycket så jag har svårt att välja en som jag tycker bär den bäst. Men om jag var tvungen o välja så skulle det nog ändå bli Kirsten, eftersom hon gör liv utav klänningen.

Vem tycker du bär den bäst?

/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lova

modellen

2007-08-08 @ 11:06:24
URL: http://molly87.blogg.se
Postat av: malin

Kirsten=)
Hon bär alltid upp allting plus att jag tycker nästan att modellen övermatchat med alla armband osv..

2007-08-08 @ 11:25:29
Postat av: Amanda

Den bärs upp på två olike sätt så det är svårt at välja tkr jag :) Men Kirsten, så skulle jag nog hellre gå!

2007-08-08 @ 13:03:30
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: sofia

kirsten

2007-08-09 @ 14:39:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0