Vinter-planer

Mina framtida shoppingplaner nu till höst och vinter är definitivt ett par skinn-handskar! Hade ett par förra året men slarvig som jag är (vet inte hur många halsdukar och vantar jag gör av med i fyllan, haha) så tappade jag min ena skinn-handske nånstans en lördags kväll förra hösten.. :(

Aja, inget att sura över. För helt enkelt inhandla ett nytt par i år! Hittade ett par fina på Laredoute för 249kr.

image2573

De skulle passa finfint till min nya kappa jag budade hem på Ebay!

Sen ska jag leta efter en egen dogtooth-kappa. Jag köpte en till Kim när hon fyllde år förra hösten men ångrade mig när jag gett bort den så den va så fin! haha. Brukar sno den från henne men får väl helt enkelt hitta mig en egen ^^

image2574

Kim posar förra vintern :)

Man kan ju ha fler än en vinter-kappa.

Kram Liza

kontakt: [email protected]

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0