Dagens tips!

Nu ska jag ta mig ett långt bad och förbereda mig så smått inför kvällens festligheter!

Måste tipsa om det godaste shampoot som finns. Jane Hellens Schampoo och balsam! Ååååååh! Dom doftar så ljuuuvligt! Doften hänger med sen i flera dgr också!

image4271


Vi handlar det alltid på Rusta, vet inte om dom säljer det på fler ställen? Har inte sett det i alla fall..

Ett andra tips om ni har slut på peeling-krämen eller kanske aldrig har ägt någon, är att ta en skål med lite strösocker i och peela på i duschen! :) Funkar alldeles utmärkt och man får baby-hud efteråt!

image4273


Sådär.. nu är dagens tips slut.. Nu ska jag ta mitt shampoo och min sockerskål och promenera in i badet :)

Kram Liza

image4272

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0