Ebay-tips!

Måste tipsa om ett sökord som gått varmt för mig nu under julklapps sökandet på Ebay.

Primark må vara ett "billigt" märke i England men oj, vilka fina väskor dom gör!! Blommor, ovanliga mönster och underbara färger! Är själv sugen på att buda hem ngt till mig själv nu.. ^^

Dessa budade jag hem från England:

image4437


En Vallmo-blommig plånbok till Kim (vem annars^^)
En svart diskret plånbok med ett jätte fint strass-smycke mitt på som knäppning till Mysan,
Och sist en jätte gullig liten handväska med lövmönster på, gammaldags knäppning och lång silverkedja till bonus-systern Sara.

Det var för övrigt märket Primark på den otroligt söta väskan Kim fick när hon fyllde år för inte så länge sedan också.

image4438



Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0