En doftande jul :)

image4432


Här kommer två av mina julklappar jag fått. Älskar dom! Det blev visst en riktig parfym-jul i år. Det är verkligen perfekt för mig. Inte nog med att jag för en gångs skull kan kombinera en doft med humöret :) Jag hatar verkligen att lägga ut pengar på parfym.. Det kostar ju så mkt!

Jag fick min önskan av mina systrar (egentligen min bror, men Kim&My valde ut den:)) Paris Hiltons parfym! Åh, så goood! Love it! Fick dusch-creme, bodylotion, parfymstift och parfym i ett!

image4433


Fick sedan av mamma och hennes sambo Thomas, Kylie Minouges parfym. Har aldrig sett den innan faktiskt. Förpackningen är såå söt och innehåller parfymen och en bodylotion! Jag fick först inte öppna den för mamma utan skulle gå och lukta på den i affären och se om jag gillade den. Men jag litar på mamsen och hennes luktsinne så jag kunde inte hålla mig ^^ Den är såååå god!! Klart jag vill ha den!

Tack för de fina grejerna!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul! :)

2007-12-25 @ 16:47:03
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0