Gårdagens utgång :)

image4476
Sjuk sjuk sjuk kväll igår :)

Jag låter denna "fjortisbild" säga sitt, haha.

Skulle ut och prata lite med min Nathalie igår på en krog bara sådär lätt, inget speciellt. Men kvällen blev lite vildare än förväntat, hahah.

Köpte 1 cider under hela kvällen sen blev man bjuden på resten. Slutade med att jag och Nathalie satt och blev bjudna på Tequila sunrise shotar, åt popcorn, såg på ishockey och skrek med 3 tandlösa män :') hahah.

Jag blev även uppraggad av en Filippinsk man som sjöng "How am I suppose to live without you" på karaoken till mig. hahaha.

Det är verkligen så att när man verkligen inte förväntar sig någonting speciellt av en kväll så blir den jättebra!

/ My

Kommentarer
Postat av: d

hahah låter som en jätte rolig kväll ;)

2007-12-30 @ 16:56:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0