Julen är slut

Nu är julfirandet slut för oss och man kan gå tillbaka till det normala livet igen.. Även bloggen kommer återgå till fler inlägg om dagen :)

Är faktiskt riktigt sugen på att ta ner alla tomtar och ljusstakar här hemma men får se om jag får ett ryck och verkligen gör det :)

Julen har varit underbar! God mat och otrooooligt mkt klappar! Vi öppnade klappar i två timmar! :O Helt sjukt!

Bilder från den stora dagen kommer sen när jag orkar dra in dom på datorn. Julklapparna får jag ta lite pö om pö då det faktiskt är en del.

image4422


På schemat idag står myyyys! Jag ska bara vara hemma, inte göra ngt alls, gå runt i min nya velour-dress som jag fick i julklapp (rosa såklart :)), dricka mitt nya chaite i min nya supersöta kopp och läsa min nya bok, Gossip Girl! (allt är julklappar)

image4423


Vad ska ni göra?

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0