Julklappsrim

image4264


I vår familj har vi nog den längsta julklapps-öppning som finns.. haha! Vi öppnar alla var och en sina julklappar en och en inför varandra och kan ibland sitta i flera timmar med det.. (vi är ju en stooor familj så det blir måånga paket att öppna^^) Det är mkt mysigare så! Man får se alla reaktioner, allas önskningar slå in och man drar ut på spänningen!

image4265


Något jag älskar att göra varje jul är att skriva kluriga små julrim till alla mina julklappar! Sen låter jag alla få klura några sekunder innan dom öppnar det.. Det är roligast att komma på dom själv men det finns en sida som jag kan få lite hjälp av om jag fastnar..

www.rimstugan.se


Klicka på menyn till vänster för att söka på färdigskrivna rim.


Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0