Kvällens outfit

Nu bär det av till en förfest med jobb-kollegorna innan det blir avfärd mot julbordet!

Så här kan ni finna mig ikväll:

image4267


Svart glittrigt linne - Ebay men från Asos från början
Svart halterneck -
Vero Moda
Svarta stuprör -
Vero Moda
Röda pumps - Ebay
Röd kuvertväska i lack -
Asos
Svart klocka med strass - Axcent

image4268




Vi ska ha julklappsleken innan vi ska vidare där alla köpt vars en julklapp för ca 50-100kr. Spännande!

Måste säga att det var riiiktigt svårt att komma på en julklapp som är så billig och passar till både killar och tjejer. Kim&My hjälpte mig dock igår och vi fann en kul present! :) Med risk för att någon av dom skulle läsa nu så får jag vänta tills imorgon med att berätta vad jag köpt ^^

image4269


Ha en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0