Kvällens utgång!

image4274

Oj!

Från att ha legat sunkig och tittat på film hela dagen så ringer det ett samtal som får en att börja leva igen ^^ haha!

Fick ett samtal ifrån en liten söt Nathalie som kände för att gå ut och ta en cider, såklart man ställer upp!

Hade dock lite problem med klädvalet men efter många om och men kastade jag paljettgrejjerna och tog på mig nått bekvämt, varmt men ändå smakfullt :)

Svart tunika - veromoda
Bruna byxor - Gina tricot (mina favvisar haha)
Rött/rosa halsband - Ifrån Bonus-systern Sara! ser ut som vintage!
Svart Brett Bälte - Ebay
Svarta lack pumps - Ebay
Svart kuvertväska - prylmarknad (ej på bild tyvärr :()

Obs julrenen som ni ser på min garderob är ingen assessoar utan min kära vän STURE som fått hänga på mitt rum under många år :)

Ha en fin kväll allesammans!

/ My

Kommentarer
Postat av: josse

älskar ditt hår :D

2007-12-08 @ 21:08:24
Postat av: My

Josse - Tack så hemskt mycket! :D

2007-12-08 @ 21:10:38
URL: http://threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0