Marie Picasso!

image4258

YESYESYESYES!

Detta var en sjukt värdig vinnare!
Jag har alltid hållt på Marie ända sedan början utav programmet och nu äntligen har rättvisan kommit! :)

Amanda och Marie var egentligen grymt värda vinnarplatsen båda två! Jag hade blivit lika glad om Amanda vunnit men Marie är ett riktigt idol-material!

Amanda förtjänar inte att stämplas som Idol-Amanda i ett helt år ^^
hur bra går det för folk efter idol?
Hon ska skapa sin egna coola stämpel!

"Marie och jag har haft ett evigt gråt-band gemensamt under hela säsongen" haha ^^
Älskar känsliga människor och hennes vilja gav mig rysningar!

Tyckte du Marie förtjäna vinnarplatsen?


/ My

Kommentarer
Postat av: Mel

Yessss! marie var en värdig vinnare!

2007-12-07 @ 23:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/karamellsocker
Postat av: Elin

jaaaa! :) men amanda gjorde det itne, jag tycker hon var alldeles för vad ska man säga, självsäker? (; marie var mer ödmjuk :)

2007-12-08 @ 00:00:45
Postat av: Emma

Ja, hon var en värdig vinnare av 2007. Hon sjunger bara för underbart

2007-12-08 @ 08:06:42
URL: http://sommarungen.blogg.se
Postat av: josse

haha var det dumaste jag någonsin hört, att amanda inte skulle vara en värdig vinnare för att hon var självsäker. hennes självsäkerhet kanske har något att göra med att hon är lite yngre med? jag gillade inte marie alls, så trött på allt bölande osv.. därfr är jag jäkligt glad att hon vann för nu kan hon sitta där med sina färdigskrivna låtar medans amanda kan göra sin egen grej :D .

2007-12-08 @ 10:50:20
Postat av: Christel

Ja jag har knappt orkat följa det men trott på Marie hela tiden. Röstade tre ggr igår haha

2007-12-08 @ 10:56:05
URL: http://christabelle.blogg.se
Postat av: Ida

Har också haft Marie som favorit sen början!

2007-12-08 @ 12:40:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0