Rea-shopping

image4460


Igår tog jag mig i kragen och drog till Rean.. ojoj, vilket röj det var i stan! Tusentals shopping-galna tjejer, uttråkade pojkvänner, skrikande barn och bråkande kunder.. Nej, jag glömmer varje år varför jag åker dit ^^

Iaf så åkte jag tillslut med hem med två reasaker och en fullpris-sak.. Man kan ju inte gå tomhänt hem :)

image4459


Det blev en kort svart yllekjol ifrån Bikbok för ynka 50kr, en randig kofta från Gina Tricot och ett par strumpisar från H6M.

Tänkte ha kjolen och strumpisarna till nyår. Men får se.. hinner väl ändra mig tusen ggr tills dess :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: catharina

det är galet mycket folk ute på rean:)

2007-12-29 @ 11:43:20
URL: http://gallon.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0