Uggs

Jag har snackat om Uggsen några ggr nu... Många av er tycker att dom är jätte fula men jag står fast vid att dom ser super sköna, gosiga och faktiskt söta ut! Har varit sugen på ett par länge.. Det är hur inne som helst med ett par just nu!

Efter att ha sökt lite på Ebay (som vanligt^^) så börjar jag få lite avsmak.. haha. Jag menar, finns det verkligen någon som tycker dessa jätte guldiga och jätte silvriga Uggsen är fina?? Det ser ut som ngt man har på en maskerad eller ngt man promenerar med på en månpromenad! ^^

image4229


Nej, fyyy säger jag!

Vad tycker ni?


För er som dock tycker att dom är snygga så går dom på ca 140kr på Ebay. Sök bara på gold uggs eller silver uggs.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0