Åhus beachhandboll-festival

Godafton allesammans igen! :)

Idag har precis min pojkvän lämnat mig för att bege sig till Sthlm.
Nu sitter jag helt själv i mitt stökiga sovrum och planerar dagen.

Måste hinna med :
- Städa hela huset
- Solariet
- Ringa viktiga samtal
- göra packningslista
o.s.v


Helst innan kvällen.... Får se hur detta funkar ^^

Tänkte tipsa om Åhus-BeachHandbolls festival som slår igång nu snart! 13- 22 juli!
Här samlas lag från hela sverige o spelar handboll!

image1712

Jag ska åka dit med mina fina väninnor och titta runt. Vi spelar inte själv utan är där för stämningen och underhållningen :) Min ena väninna har även en stuga i närheten som vi lånar under ett par dagar där.

Ska bli så härligt!

Det är verkligen ett ställe att mysa på med några nära kompisar!

Undrar ni nått så skriv!

/My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: emelina

Det lät skojj!

2007-07-10 @ 18:04:12
URL: http://foorsberg.blogg.se
Postat av: tina

Roligare att vara där än att jobba där, om jag säger så :)

2007-07-10 @ 20:47:21
URL: http://cathrine.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0