Åhus Packning! :)

image1757Packa packa packa!

Ja man måste vara ute i god tid om man ska iväg o kolla att alla kläder är rena, fräsha och hela ^^

På söndag bär det av till Åhus med Kim (min tvilling) + mina 5 andra söta töser :)

Ska bli så kul kul kuuul!
5 töser i en stuga + vin o cider o en massa cd-skivor med klassisker? :D (obs med klassiker menar jag nostalgi som Spice Girls, Vengaboys o DrBombay hahaha) Det ska bli kul o få fjanta till sig lite igen :)

image1758Här är Kims packning :)

Som ni ser har vi med oss 12 par skor + 2 vi ska ha på avresan. HMMM.... behöver vi verkligen alla? hahaha :)

Där är även en nyinköpt virkad "strå-hatt" lr vad man kan kalla det.
Kim gjorde fyndet idag på stan och handlade denna sommriga hatt för bara 98 krH&M!


En vit klänning + den hatten och ett par bruna rem-skor = VOILA! :)

Nä nu ska jag fortsätta med packandet!

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: elin åke

Shit, varför är inte jag lika flitig?! Jag ska ta tåget imorgon vid lunch-tid upp till Båstad och jag har inte börjat packa än. Intalar mig själv att det kommer ordna sig och att jag helt enkelt bara får gå upp lite tidigare, men nu inser jag att det kanske finns saker som behöver tvättas.Såå typiskt mig! Och förresten så tycker jag att 12 par skor låter bra. Jag menar vädert är inte precis förutsägbart ;)

2007-07-12 @ 23:18:50
URL: http://elinake.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0