Dagens fynd!

image1582Dagens fynd!

Idag var jag med min pappa på en fynd-marknad :)
Först tänkte jag "okej här kommer vara massa gamla koppar-fat o porslins-katter" men eftersom min pappa älskar marknader så följde jag såklart med :)

Är inte så van vid marknader men när jag kom dit var det hur gulligt som helst där!
Människor skrattade o alla hade kontakt med alla o skojjade runt. Måste dit fler gånger! :)

Skaffade mig ett fynd också där!
Dessa två trä-elefanter i mörkt-trä fyndade jag för bara 30 kr! Perfekt till min framtida lägenhet!

Kan riktigt se dom ifrån "living room"-affären eller indiska! Fast så är det säkert inte, det är kankse ett barn-arbete i Afrika? En skicklig täljare i någon turistort?

Ja jag kan bara fantisera.
Fina tyckte jag dem var iafl. Älskar allt som har med mörkt-trä och utlandet o göra.
Skulle bara vilja gå lös på Indiska ibland.


Nä nu ska jag nog göra iodning en rescension av en produkt ifrån Inezza och slutligen se Resident Evilkanal 6. Haha! Ska bli spännande o se hur lik den filmen är data-spelen ^^

Kram My!

Kommentarer
Postat av: Matilda

häftiga!

2007-07-04 @ 20:06:01
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: anna

skitsnygga faktiskt och de kommer passa perfa i din lägenhet..sådana där små speciella små saker är kul!
tack för din sötkommentar söt ;)
kram

2007-07-04 @ 20:25:05
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: sofie

jätte söta:)

2007-07-04 @ 20:25:57
URL: http://soffiy.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj! är det inte den fruktade fiskis bakom? :O

2007-07-05 @ 12:52:07
Postat av: Anonym

jupp! den gulligaste fisken i stan :D

2007-07-05 @ 12:58:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0