Danmarks tivoli :)

Ni får ursäkta mitt bloggande igår! Jag var upptagen exakt HELA dagen :) från tidigt morgon till kväll.
Det var sista gången jag träffade min pojkvän på flera dagar då jag snart drar till Åhus med mina väninnor och han åker till Sthlm.

Min pojkvän bjöd mig på en heldag på Danmarks tivoli!!
Det var så vackert där och jag smälte av den fina omgivningen!
Det blev t.o.m såpass att han köpte ett åkband vardera till oss som vi skojjade runt med på alla åkattraktioner :)
Längesedan man skrek och hade den där "Pirrande"-känslan i kön till en karusell :)

En jätte lyckad och romantisk dag :)

Måste rekomenderas!

image1709

Vi var även inne på Europas största saltvattens akvarie innehållande 1600 tropiska fiskar och 2700 koraller!
Verkligen en upplevelse när alla arter var blandade med varann och verkligen "levde" med varann.
Allt ifrån blåsfiskar, små gula utrotningshotade till stora hajjar med miljontals tänder.

Jag blev jätte imponerad och vi var där säkert ett bra tag mer än alla andra :)
Tänk så mkt liv o rörelse vi inte ser. Så mycket som händer i havet.

image1710

Måste erkänna att det godaste på hela dagen nog var "Slush-Ice"-buffén som fanns där.
Köpte man en rolig flaska (som flickan på bilden) så fick man fylla den med vilka smaker man ville.
Det hela resulterade i att man gick omrking med världens fräckaste flaska sen i jordens alla färger :)

Jätte gott!

image1711

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: L

va mysigt :)
älskar kph och tivoli!!

2007-07-10 @ 15:12:00
URL: http://lumpy.blogg.se
Postat av: sandra

Naaw, vad gulligt av honom! :)

2007-07-10 @ 15:24:02
URL: http://firstsight.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0