Detta eviga tutande!?

image2097"..- Irak har härjats av krig och olyckor.
Men nu har Irak något att vara stolt över.
Fotbollslandslaget vann över Saudiarabien och säkrade sin första titel i Asiatiska mästerskapen..." Skriver Aftonbladet

DET FÖRKLARAR varför jag suttit som ett frågetecken i mitt sovrum och hört detta eeeeeviga tutande från klockan två idag! Det har verkligen inte gått mer än 3 minuter innan det tutats igen. hela hela hela dagen!

Ingen annan som suttit och funderat över detta tutande? :D

image2098
Jag är tyvärr inte insatt i någonting som har med fotboll att göra, inte minst Iraks seger ^^ så jag kan tyvärr inte diskutera saken.

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0