Dinner-time!

Nu blir det middag här hemma. Jag och min pojkvän är riktigt dåliga på att äta på bra tider. Vad är det sagt, att man inte får äta efter kl 18? Haha.. ja, det har vi nog aldrig prickat :)

Är det en sak min pojkvän kan göra (förutom att steka korv med bröd, haha) så är det spagetti och köttfärssås! Han är ingen höjdare i köket om man säger så ^^ Men detta är han grym på!
image2006

Vad är det med köttfärssås att det inte går att fota så det ser gott ut? haha! Det ser ut som en sörja (för att välja ett finare ord än det jag tänkte på ^^)

Sen blir det Extreme Home Makeover och So You Think You Can Dance! Jag tittar knappt på tv'n om dagarna men Måndagar och Tisdagar är jag bänkad för dessa :)

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: s,

låter jätte mysigt! lägg gärna in bild på era pojkvänner(och er tillsammans) skulle vara kul att se :)

2007-07-24 @ 22:11:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0