Drew Barrymore i Brittiska Vouge

I Augusti nr av Vouge ser vi söta Drew Barrymore pryda omslaget.

I en 6sidor lång intervju talar skådespelaren/ Gucci-modellen/ Cover Girl-modellen och den skandal-omsusande stjärnan om hennes stil, hennes kommande jobb och stjärnan bakom all det glamourösa fasaden.

image1668

Här är ettl itet utdrag ur tidningen där hon beskriver sig själv:

Drew on herself: "It's a weird oxymoron. I'm a very positive person, but I'm very hard on myself and a total workaholic"


Drew on her hot new bod:
"I wish it was easier. I wish I could eat pasta, and not lift a finger. I like strength, I like sweating, I feel good when I'm in a good momentum and I feel crappy when I'm not exercising and eating shitty food."


Drew on her style
: "Well, to me it's not a bad thing to have flowers in my hair, glitter all over the place. It's fun to be silly.



Här nedan följer några bilder ur Vouge:


       

Jag har aldrig tyckt att Drew är speciellt snygg. Hennes skönhet är väldigt olikt det övriga idealet i Hollywood tycker jag. Hennes utseende och stil är speciell.

Men efter 50 First Dates där hon spelar huvudrollen ändrade jag mig faktiskt. Det är en otroligt söt tjej för att inte tala om begåvad. Bilderna i Vouge är sjukt snygga! De är klassiska och inte överdrivna. En grym kombination.

Hollywood-stjärnorna får nog se upp för tjejen som varit i gamet i hela sitt liv! :)

Kram Liza


 


Kommentarer
Postat av: Mia

God morgon! Va händer idag? :D

2007-07-09 @ 11:37:56
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Anonym

har inte heller tyckt att hon ser speciellt bra ut, kmen såg nyss Music and Lyrics och hon är som du sa riktigt söt!

2007-07-09 @ 12:38:26
Postat av: Malin

Har gillat Drew så länge jag kan minnas ;)

2007-07-09 @ 15:41:24
URL: http://enlitenmalin.blogg.se
Postat av: Sanna

gillar verkligen Drew! har du inte sett Music & Lyrics, filmen där hon och Hugh Grant har huvudrollerna så måste du verkligen se den! verkligen bra! och efter att ha sett den kan man inget annat än älska drew :)

2007-07-09 @ 23:30:10
URL: http://alldressedup.blogg.se
Postat av: Viktoria

Jag har alltid gillat Drew.
Jag tycker hon är Vacker på något vis och visar utstrålning! :)

2007-07-10 @ 09:17:31
URL: http://Becoolsodapop.blogg.se
Postat av: Cissi.

Jag bara äääääääääääääälskar min drew
nu är det ungefär 5 år sen jag föll för henne :)

2007-07-16 @ 12:00:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0