En Pussycat Doll mindre?

Igår satt jag och tittade på "E" hela kvällen med min pojkvän och då såg jag en nyhet om att en Pussycatdoll-medlem skulle sluta

Det var inte vilken som helst utan det var Asia!

Asia är den nya medlemmen som kvalade in i gruppen genom ett tävlings-program.

Tycker det är skandal! Tänk alla andra som så gärna ville vara med där och så hoppar hon bara av för att hon ville göra "solo-karriär".

Ja, det är nog smart att sluta i världens mest kända tjej-grupp för att göra solo-kärriär när man inte ens är ett namn inom branschen än! haha!


 

image2015image2016



 

Hoppas Melissa (tvåan) kommer komma in i stället!

Vad tycker ni om det hela?

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anna L

OOOJJJJ MEN GUD va pinsamt av henne. Hade svårt för denna tjej redan innan. Hon kan inte sjunga, bara skriker o welar(hur stavs det ordet???)ju!!Precis som du skriver, att det kanske inte är så bra att hoppa av världens(justnu) mest populära tjejgrupp när man knappt känner till henne, gör man det så är det just för PCD:s. Hon va inte ens i klass med dem innan och kommer aldrig vara det på egen hand. Tycker oxå det är för jävligt gentemot de andra som kämpa rumpan av sig för att komma med. Spec Melissa som så gärna ville komma med, syntest från hjärtat. Aisa ville bara vinna för att vinna tävlingen..inget annat, det gjorde hon och nu var det inte kul längre...HOPPAS PÅ MELISSA JAG MED.Bra inlägg!!-A

2007-07-25 @ 15:46:01
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: *Johanna

Förjävligt rent utsagt ! ush vilken subba. Om man får använda såna ord :)

2007-07-25 @ 16:13:30
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: Frisörguiden

Riktigt dåligt måste jag säga. Trots att jag är kille (som om det har med saken) så satt jag faktiskt och kollade på alla avsnitt och jag hoppades på Melissa in i det sista. Hoppas hon får chansen! /Fredrik på Frisörguiden.se

2007-07-25 @ 17:14:13
URL: http://www.frisorguiden.se/blogg/
Postat av: Stina

undra om melissa får chansen nu då?? hmm..

2007-07-26 @ 02:34:05
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: contaqt

det är ju typ en på miljonen att man lyckas med en solokariärr efter man vatt med i ett stort band.. får mig att tänka på ginger från kära spicegirls.. hahahaha!!

2007-07-26 @ 10:50:59
URL: http://contaqt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hörde att hon inte slutade utan att dom kickade henne ur gruppen, men det är ju svårt att veta :) sen så läste jag att Melissa var för snygg och för lik huvudsångerkan i gruppen och att det var därför hon inte vann, hon skulle få för mycket uppmärksamhet haha sånt som händer, för henne skulle det nog gå bättre för som soloartist :)

2007-08-20 @ 00:00:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0