Extreme HomeMakeover 20:00 tv3

image2003

Tjejer missa förgudsskull inte Extreme Homemakeover ikväll klockan åtta på Trean ^^

Jag har en tendens att alltid missa måndagsavsnittet. Men IDAG ska jag ställa mobilen på alarm TIO I ÅTTA bara för att inte missa det, haha!

Det finns inget mysigare än att se en glad familj som verkligen blir tacksam för vad dom får.

Kom ihåg igår när jag såg på "Lyxfällan" och dom hjälpte en tjej som var grymt skuldsatt att bli fri och hon sa inte tack EN ENDA GÅNG :O jag skämdes för henne. Hoppas verkligen hon sa det när kamerorna inte var på. Det är ju ren hyffs. aja nog om sånt! Här är dagens avsnitt av extreme iafl!

I Detta avsnitt:
Trots att Kenny och Theresa har gått i samma skola har de aldrig mötts förrän de börjar dejta för fyra år sedan. De har båda två varit gifta och har tillsammans fem barn. Det enda de saknar är ett ordentligt hus att bo i. Kenny har ett 100-år gammalt hus, i dåligt skick, som familjen inte har råd att reparera - men det kan Tyle och gänget hjälpa till med!

spännande spännande spännande ^^
/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: romantica

brukar kolla på EHM när jag kan, Så kul att se före och efter, samt hur glada familjerna blir för deras nya hem :)
Såg kvällens avsnitt, mysigt att gifta sig i Paris!

2007-07-24 @ 23:00:24
URL: http://www.amelis.blogg.se
Postat av: Anonym

förlåt måste bara säga, han heter Ty.. :P inte tyle :)

2007-07-25 @ 17:05:26
Postat av: Liza

Haha! Ja, det gör han ju! Kopierade direkt från tv-sidan så det är dom som skrivit fel.. läste inte igenom det ^^

2007-07-25 @ 17:39:18
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0