Forever 21

Fik en avi till från Posten idag, dom känner mig snart där nere! ^^

Nu var det dags för den där sailor-topen från Forever 21 som jag budade hem från Ebay för en vecka sen.

image1684


Den var söt! Det enda är dock att jag hellre hade haft den lite längre än vad den var. Hatar att vara rädd för att visa magen och allt annat när man sträcker sig. Så jag kommer säkert att dra i tröjan hela tiden ^^

Aja, den kommer säkert användas när solen kommer fram! Får helt enkelt skaffa mig en mage som man inte behöver skämmas för.. haha!


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: LEA

Den var jättefin =) Hoppas du haft en bra dag

2007-07-09 @ 18:01:48
URL: http://goodybag.blogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

åå TACK=) hihi ja det får du göra! du jag ska nog testa det där.. Låter sjukt bra! 2 veckor av ens tid är det definitift värt:D
Snygg sailor topp du!!!

2007-07-09 @ 18:07:09
URL: http://beautycave.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0