Goodiebag!

Det finns nog inget roligare än att få goodiebags! En mass små saker och prover från märken man inte alltid känner till. Spännande! ^^

Vi fick hemskickat en liten Goodiebag av www.Inezza.com


image1596


Inezza är en webaffär som startades i Januari 2007 och erbjuder kosmetika, skönhetsprodukter och accessoarer för alla plånböcker! Dom har ett stort antal märken i affären. Allt från kända till lite mer okända skönhetsmärken i Sverige.

Vi blev väldigt positivt överraskade av kvalitén på alla prover och produkter! Dom luktar inte bara ljuvligt utan verkar vara riktigt bra också!

Nedan kommer lite skönhetstips för er som är sugna att fräscha upp er denna regniga sommaren.

Vad är bättre än att skämma bort sig själv med lite skönhetsprodukter, ta ett lååångt spa-bad och bara glömma den gråa och regniga vardagaen som härjar just nu?

Vår favorit var den super söta burken från MOR som är en Body soufflé för hela kroppen. Inte nog med att burken är otroligt söt, den luktar ljuvligt också! Krämen klibbar absolut inte och absorberras direkt av huden. Det känns faktiskt riktigt mjuk direkt när man tagit på den!

Krämen doftar riktigt länge tillskillnad från de övriga krämer man provat. Den doftar en blandning av rosor, vanilj och sockervadd :)

image1597

Vi fick varsin badbomb från Suger Baby vilket jag älskar! Det är alltid lika spännande och mysigt att ta ett lååångt bad och släppa ner en pysade badbomd i vattnet ^^
Denna luktar också jääätte gott och fräscht! Sånt gillar man! :)

Dock har jag alltid problem att ta saker ur sina förpackningar, haha. Särskillt när dmo är så söta och glittrande ^^

image1598

Att ta hand om läpparna nu i sommartider är också viktigt! Dessa läppglans säljs i 3pack och märket är Juice Beauty. De organiska örterna ska hålla läpparna pussvänliga hela sommaren!

image1599

Ok, nu till min favoritdel, Smink! Att jag är galen i smink är nog ingen nyhet ^^

Jag älskar att sminka upp mig inför spelningar och  liknande!

Vi fck en Shady Lady-ögonskugga i champagnefärg. Jätte fint! Det glimmar verkligen jätte snyggt och man kan ha det på ögon och på kinder där man vill glamma till sig lite!

image1600


Vidare tycker jag verkligen att www.Inezza.com är värt ett besök!

Dom har myyycket fler grejer och produkter än de jag visat! Dom har grymma märken för huden och rengöring. Det bästa är att det finns ngt för alla plånböcker!

Jag älskar att handla billigt (som ni vet^^) men när det gäller att investera i en hudkräm eller rengöringskräm för ansiktet så kan det verkligen var värt att lägga ner lite extra för att få en bra produkt.

image1601


Fråga gärna om ni undrar ngt!

Kram Liza


Kontakt: [email protected]

 

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad kul!

2007-07-05 @ 19:54:10
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Sanna

Goodiebagar är underbart ;) tyvärr får man dom allt för sällan :P

2007-07-06 @ 07:46:45
URL: http://saannaah.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0