Höstkänslor

Jag vet att det är förbjudet att ens tänka på hösten nu när sommaren inte ens har kommit än.. men.. emellanåt kan jag drömma om att krypa in i en mysig kofta, få köpa en ny höstkappa och få klä mig i mörka och murriga färger.. ^^

Denna kofta som nyss kommit in på Asos är så fin! Jag är kär!

image1697

Älskar hela den lösa formen och den underbara höstfärgen!

Detta hade jag så gärna velat ha på mig till den! Höstmys!

image1698

Jeans - HM, 398kr
Lack CC-skye-inspirerade loafers - Delias, 299kr
Kofta - Asos, 417kr
Väska - Asos, 327kr

Nej, nu får jag helt eneklt ta och gå ut och andas in lite sommar innan dessa höstkänslorna går för långt.. haha!

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: amelie

jaså hösten har redan kommit:o?

2007-07-10 @ 13:28:19
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Magda

Snygg kofta!

2007-07-10 @ 15:15:47
URL: http://magdalenaw.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0