Höstmode

Allt smått börjar höstmodet komma ut i butikerna.. Sommarkläderna reas ut och linne-hyllorna börjar fyllas med lite tjockare cardigans och tröjor.

En del av mig kan faktiskt längta till hösten och vintern! Att få krypa ner i soffan med en bra bok och dricka chai te.. myys!

Måste säga att jag är mkt besviken över färgerna som gäller i höst! Det är mkt mörk brunt, svart och mörk blått. Är inte hösten mörk så det räcker? Ge oss lite uppiggande färger! Lysande röd och klar grönt, ngt som syns!

Ett par byxor som kommer synas mkt i höst är 3/4 byxorna. Personligen tycker jag att det är snyggt, gärna till ett par mörka strumpbyxor under. Men byxorna är verkligen svår-burna! Benen ser korta ut och höftenar ser större ut. Ett par high heels är ett måste!

Här är några exempel från HM´s höstkollektion:

image1978

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Heej!
vad sägs om att dela med dig lite om some fantasies! :)
kolla in mitt inlägg!
Va inte blyg nu! :)
kramar!

2007-07-23 @ 21:35:07
URL: http://joojjjjoo.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0