Kvällens aktiviteter

image2022Nu börjar jobbet ta ut sin rätt känner jag.. Efter att ha jobbat nu i 9dgr i rad är mitt psyke och och min kropp rätt mör..

Aja, man ska inte klaga, det finns alltid dom som har det värre! Ville bara få det ur mig för en sekund.. ^^

Ikväll blir det repning av låtar hela kvällen. Har en spelningFredag och ska köra en drös nya låtar som jag inte riktigt kan texten på ännu. Så det blir att sitta och sjunga hela kvällen fram till So You Think You Can Dance :)

Älskar att sjunga så för min del är det lugnt, men min pojkvän däremot blir nog rätt trött om ett tag! Haha!

Fram med lite te, lite texter, sätta mig vid pianot och fram med CD-spelaren..

Ha en skön kväll!


Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0