Kvällens outfit

Nu ska jag iväg och äta restaurang-mat med en kompis. Myspys!

Mocka väskorna med fransar på är verkligen heta just nu! Jag läser på fler och fler bloggar om tjejer som köpt det och det är riktigt snyggt! Asos säljer en variant för 327kr.

image1910

Jag letade igenom min väsk-garderob efter en passande väska för kvällens outfit och hittade en bortglömd väska som låg allra längst in. Min gamla frans-väska i mocka, köpt för 5 år sedan på en marknad i Turkiet för 30kr. haha!

Jag följer modet! ^^

Konstigt hur saker som man velat slänga för att dom är så ur modet kan bli heta igen! :)

Jag kände för en bekväm outfit ikväll. Inga för tighta plagg eller obekvämt höga klackar ^^

Kvällens enkla outfit blir därför den här:

image1911

Tröja från American Apparel
Brun-rutiga 3/4 byxor från
Ebay
Brun kavaj från Gina Tricot
Bruna pumps från
Skopunkten
Fransväska från
Turkiet

Ha en trevlig kväll!


Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Bettie

Haha, va roligt att hitta gamla saker som funkar fortfarande :)

2007-07-19 @ 20:42:41
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: Sussi

Vad mysigt med resturang :)

2007-07-19 @ 21:58:07
URL: http://pusssuss.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0