Kvällens outfit

image2023


Vi har fått några kommentarer om att vi ska visa fler Outfits-bilder. Det är inte så kul att posta outfits-bilder när man jämnt går i mjukisbyxor när man kommer hem! haha! Men nu får ni se en mjukis-outfit :)

Lovar att posta fler hädanefter, tycker själv att det är så kul att se vad ni har på er ju!

Ok, för att vara halv ironisk så har jag denna eleganta och moderiktiga outfiten på mig ikväll när jag lyssnar in låtar i soffan, haha:

image2024


Rosa halterneck linne - Twilfit
Rosa långärmad top - HM
Svarta mjukisbyxor - Stadium
Fårulls tofflor (ja, jag fryser, haha) - Malmö
festivalen
Övrebilden som min pojkvän smygtog ^^: Vit pläd från
Ikea ^^

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0