Min drömklänning

Jag har verkligen svaghet för klänningar. Jag vet inte riktigt varför men för mig finns det inget kvinnligare än en fin klänning och ett par högklackade skor.

Min lycka var total när Liza innan Jul kom hem med min absoluta dröm-klänning! Det var under HM´s Gift Of The Day och den såldes ut för bara 198kr!

image1947



Liza skyndade sig dit när hon hörde att jag ville ha en och hann precis ta den sista klänningen i storlek 36 i hela Malmö!

Så här gott folk, har ni min absoluta dröm-klänning!:

image1948

Har inte hunnit använda den så mkt. Känns som att det krävs speciella tillfällen när man ska ha den. Men då och då tittar jag in i garderoben och ler :)

Kram Kim

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fin! :)

2007-07-21 @ 17:22:30
URL: http://rebeccalidman.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0