Önskeköp!

Åh, vad jag vill ha en ROSA bil! Hur fräsigt hade inte det varit att cruisa runt i stan i!

Det ska inte vara en rosa/lila eller röd/rosa.. nej, en riiiktigt babyrosa bil! En "legally blonde"-bil! ^^ Det ska jag önska mig! haha!

En sån här menar jag:

image1769

Nu kan jag inget alls om bilar.. och då menar jag inget! Jag kan köra (även om min uppkörningslärare inte riktigt tyckte att det var lika bra som jag tyckte, haha) men det är allt..

När jag och mina systrar (som jag saknar <3) tittar på bilar så tittar vi bara på färgen, haha! Jepp.. vi är ju tjejer ^^

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, håller med (även om jag själv inte kan ha en egen bil än.. ;)) - superläckert med en rosa bil! :D

2007-07-13 @ 14:57:32
URL: http://musiclinn.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0