Regnkappa

Att det ska vara så svårt att hitta en fin regnkappa! Nu till mina nya stövlar så måste jag ju såklart ha en fin regnkappa till :)

Men var sjutton köper man det?? En fin, lite figursydd (inget tält) regnkappa??

Jag har kollat överallt! Det finns en jäkla massa vindjackor och tunna ofomrade regnkappor..

Däremot skulle man varit ett litet barn, för oj, så fina det finns för dom! haha!


image2019

ÅH! Jag vill ha alla tre!! :D

Men ack nej, inga sådana görs för vuxna.. Vi ska ut som tält när vi vill vara torra, haha!


Har läst en hel del om att man kan sy en egen från vaxdukar. Kanske ska ge mig på det? Hm.. jag kan inte sy, men har en maskin. Hur svårt kan det vara liksom?
Hur sjutton syr man efter mönster? Inte ens det kan jag, haha!

Får spåna på idén... är jätte sugen!

Såg en intervju av en tjej på Streetstyle. Hon hade en hemmasydd regnkappa! Hur söt var inte den!

image2020

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Men om det e den på bilden som e hemma sydd så e den ju stor...men fiiiiiiin!

2007-07-25 @ 19:31:04
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se
Postat av: Bella

Hej! Jag gör regnjackor på beställning. Har gjort flera som likar barnjackorna på dina bilder, men till vuxna. Har bilder på mailen om någon är intresserad.

2007-08-03 @ 12:21:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0