Rosa sommartips!

Man får inte glömma att skämma bort huden nu under sommaren.. även om inte solen skiner och torkar ut kroppen så måste man ändå ta hand om den.. :)

Att få skämma bort sig själv är en underbar känsla! Själv gör jag det inte så ofta men då och då träffas jag och Kim&My och har spa-kvällar och man känner sig som ny efteråt!

Asos finns två stycken super söta skönhets-kit. Den ena present-asken är för hela kroppen och den andra är för fossingarna.

image1724
Asos - 149kr

Kropps-paketet innehåller: Två stycken scurb-handskar som försiktigt skall cirkulera över kroppen för att ta bort döda hudceller och lämna den friska huden synlig. En söt uppblåsbar rosa hjärt-kudde att vila huvudet och nacken på när du myser i badkaret och små söta tvål-konfettin i form av händer för att återfukta kroppen.

Så söt! Det är så rosa, jag gillar! :)

image1725
Asos - 89kr


Fossing-paketet
innehåller: Fotfil,nagelborste, tådelare, nagelfil med glitter på, pepparmint fotkräm och rosa flipflops att matcha med.

Detta paket är också urgulligt!

Jag vill ha båda!

Ikväll ska jag ta ett lååångt bad och få tillbaka lite kraft som jobbet tog från mig idag.. blev lite inspirerad till badmys nu ^^

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Askungen

Besöker dig

2007-07-11 @ 16:29:56
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0