The Simpsons Movie

Godkväll allesammans ^^

Har precis kommit hem ifrån Simpsons, The Movie på bion och var bara tvungen att publicera detta inlägg innan jag kojjsar till sängen.

image2078

NI MÅSTE SE FILMEN!

Liza, Kim och jag har aldrig skrattat så mycket på länge!

Riktigt underhållande!

Vi ger den 4,5 stjärnor av 5! bra var den! Den halva stjärnan var bara för att man alltid ska sträva efter mer! :) Hoppas på en uppföljare!

image2077

Homer i sina bästa stunder måste jag erkänna! Filmen är både skämtsam och romantisk som jag och Liza vill ha den ^^

Verkligen någonting att se om man behöver uppmuntring en dag.

image2076

Vem träffade vi på biografen om inte självaste familjen Simpsons! haha!
Där satt dom, som vanligt och tittade på tv..

Snälla som dom var så fick vi lov att sitta bredvid dom i soffan och ta en bild med våra idoler! Trevliga typer! ^^

Här posar vi med Familia Simpsoooons!

Sov gott allihop!

/ My


Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: helena

hej.. jag vill veta vad det är för band er syster spelar i :) ni kan skriva det som kommentar i min blogg :) tack!

2007-07-29 @ 01:32:04
URL: http://juiciestbabygirl.blogg.se
Postat av: Carro

Jag måste vara den enda människan som inte gillar Simpson , alla har ju sett den där filmen =P

2007-07-29 @ 13:16:16
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0