Topshop

Jag förstår inte varför Malmö inte har någon Topshop-butik! Den tredje största staden i Sverige och ingen butik så långt ögat når..

Det finns en i Nova Lund, men dit tar jag mig alltför sällan.. Jag hade handlat såå mkt om det hade funnits närmre!

Som denna guldklänning t.e.x! Hur fin hade inte den varit att ha på spelningen ikväll? Vill ha!

image1738


Detta hade jag haft till den isåfall:


image1739

Guldklänning - Topshop, 690kr
Guld pumps - Topshop, 490kr
Kuvertväska - Asos 749kr
Halsband - Asos, 520kr


Men nej, ingen Topshop-butik så långt ögat når.. får väl rota fram ngt i garderoben då till ikväll :)

Kristianstad-dagarna, ikväll på Lilla Torg kl 22:30 spelar jag och mitt Soulband! Kom dit vettja! Soul Attic :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mia

Va händer idag? :D

2007-07-12 @ 12:26:00
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Lisa

Nä Topshop finns inte i Sundsvall heller! visserligen en mindre stad men ändå! :(

2007-07-12 @ 14:00:16
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0