Tysta Malmö

image1760
Malmö under kvällen :)
Det är så grått, molnigt o tyst i Malmö idag.
Jag märkte det direkt när jag var i stan idag med några av mina töser. Det var så folk-tomt?
Är det någon speciell dag idag som jag helt missat? ^^

Bilar bara står parkerade utan några människor runtomkring. På gatan nedanför huset åker en bil förbi var 3 minut och DET är lite för att bo så centralt ^^
Detta är btw utsikten ifrån min balkong :) vackert?

Det enda jag hör nu är jazzmusik ifrån grannens balkong och jag måste ändå erkänna att jag tycker att det är jätte mysigt. Hoppas spelningen går bra för lisa idag .

Har äntligen funnit lugnet i stan :)
Ibland behövs det också även om jag inte kunnat leva utan allt stoj runtomkring.

/My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

MKT najs utsikt =)

2007-07-12 @ 21:31:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Amanda

Fin utsikt! :)
På våran gata är det nog lite mer liv än hos dig verkar det som. Men jag gillar det, det finns alltid nåt att göra :)

2007-07-12 @ 21:56:58
URL: http://amandabacktorp.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0