Vem bär den bäst?

Jenny Mccarthy vs Vivica A Fox

image1997

Här har vi dessa två donnor i en klassisk, spännande gldglittrig klänning :)
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om allt strass på bröstet men ska det glimma så ska det!
Om jag skulle välja en som bär den bäst så skulle jag nog säga Jenny. Hon behöver inte anstränga sig så mycket som Vivica med öronhängen o en avancerad frisyr för o klä klänningen.
Ibland är "Less is more"


Vem tycker du bär den bäst?

/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

jenny helt klart;)

2007-07-24 @ 13:33:11
Postat av: Elin

Jenny, dels för att som du säger, inte ser så ansträngd ut och dels för att hennes hudfärg passar bättre.

2007-07-24 @ 14:49:09
Postat av: Anonym

Jenny =)

2007-07-24 @ 19:06:51
URL: http://danajs.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0