Calella, Spanien

image964Japp! snart bär det av till Spanien Calella med älsklingen!

Ska bli så skönt o bara få koppla av och njuta utav sol och kulturen där :)

Ska åka buss med www.Hyllingebuss.se, tar ca 1½ dag att åka ner dit, PHEW! men kul ska det bli!
Åker båt och igenom en hel del olika länder som vi även stannar i  så det ska bara bli kul!

Någon som har något att tipsa om Spanien eller Calella? Som kankse har varit där?

Skriv gärna! Bara roligt o få höra någonting :)

Kraaam M

image965image966

image967image968

image969image971













Kommentarer
Postat av: linniii

oh underbart där!

2007-06-03 @ 17:49:03
URL: http://verkliighet.blogg.se
Postat av: minna

hej my, vet inte om du kommer ihåg mig, emils flickvän? vi träffades snabbt i växjö en gång iaf :) jag var i calella för nåt år sen, jätte mysigt :) finns lite fina och ganska billiga affärer om man går ner i "city" där jag gjorde några fina klädfynd. varning för klädmarknaden dock ;) ha det bra! kram minna

2007-06-03 @ 19:23:56
Postat av: M

Minna - Hej Minna! Jo det är klart jag kommer ihåg dig! Vad kul att du tittar på min blogg, blev förvånad o glad! :) Ohh vad mysigt det låter! Victor kommer få hänga efter mig som en hund i koppel när jag ska rota bland kläderna ^^ Ärsch lite fejk-märken är aldrig fel :D
Tack för tipsen! Kram My

2007-06-03 @ 20:03:53
URL: http://www.threeofakind.blogg.se
Postat av: amanda

har varit där två ggr, denna sommar och så förra! :D är skitnajs där! angående nattliv så rekomenderar jag starkt turisme 35 :D om du har bilddagbok kan du kolla på mina bilder därifrån om du vill :) stahlberg heter jag där :* puss!

2007-06-03 @ 22:57:37
URL: http://amandastahlberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh där har jag vatt, bott på det hotellet oxå=) va kul. heh hoppas du får kul=) där är jätte fint i calella!

2007-06-04 @ 11:11:54
URL: http://caroline2007.blogg.se
Postat av: Madde

Jag har varit där med klassen i åk9, det är ett mysigt ställe. Vi bodde dock på ett ashärjigt hotell som hette Olympic tror jag, massa britter och tyskar, hahaha. Ha en trevlig resa!

2007-06-04 @ 20:06:17
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Josefin

klickade mig fram på google så fick jag fram din blogg. jag var i calella för två år sedan, ska dit i sommar igen. då var vi ut på tourisme 35. där var det asskoj, två dansgolv med bra musik! :)

2007-06-10 @ 09:05:08
Postat av: Josefin

hittade din sida på google när jag sökte om calella. jag var där för två år sedan, gick på en nattclub som heter tourisme 35. där var det asroligt, två dansgolv med asbra musik så det rekommenderar jag! :)

2007-06-10 @ 09:06:49
Postat av: Bella

jag var där nu i maj! RIKTIGT KUL! :D tourism 35 är kul, vi var på menfis också. riktigt roligt! :) åk dit!

2007-06-16 @ 18:01:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0