Dagens bravader!

Ny dag med mkt sol! Kan min lediga dgr bli bättre?

Jag beslutade mig för att ta två dgr ledigt nu, Sön-månd för att bara slappa, sola och mysa! Jag behövde det, så mkt som jag arbetat den senaste tiden..

Idag blir det lite mys i stan med K, säkert lite solning med och kanske nån picnic nånstans? Får se.. :)

Iaf så tänkte jag ta mig en tur in till Lindex och kolla in utbudet. Hann inte med det förra veckan, så det får bli idag.

Såg att dom hade rätt snygga bikinis på internet! perfekt för er som kan ha dom! :)

Här är mina tre favoriter!


image1132


Erbjudandet  "Ta 3, betala för 2" gäller för alla biknis, perfekt!

Den bronsaktiga och zebramönstrade är ju riktigt snygga!

Kram L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0