Dagens strand-outfit!

Nu blir det strax avfärd mot stranden. Jag bor 5minuter från stranden så på sommaren är det alldeles underbart!

K (min andra syster, aka. den tysta bloggerskan, haha) är på väg hit och sen cyklar vi tillsammans ner. Myyyys! :)

Jag har kommit på en grej jag behöver i min garderob! En strandklänning. Det är iiiinte många sådana som hänger här hemma. Jag har en jäkla massa spelnings-klänningar och outfits men inga enkla och lätta klänningar att dra på för en dag på stranden. Det är rätt viktigt att ha, så man slipper ta på sig sina finaste klänningar nere i sanden ^^

image1111


Aja, jag rotade iaf fram denna här! Kanske inte världens snyggaste, men den är verkligen skön och lätt att dra på och av sig! Har haft den i en evighet.. men den kommer från Gina Tricot och köpte den på en monsterrea för 50spänn. Inget man är jätte rädd om med andra ord, så den får hänga på idag!

Ska ni till stranden idag?

Hoppas ni får en lika härlig dag och bränn er inte i solen! :)

Kram L

Här får ni två strandbilder från min tur till stranden iförrgår! Ser så härligt ut! ^^

image1112

Kommentarer
Postat av: Regina

snyggt!

2007-06-10 @ 12:03:58
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: nookie

ja ska till stranden ida ! :D
fin outfit.

2007-06-10 @ 12:47:45
URL: http://nookiie.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0