Eftermiddags glass vid kanalen!

Det finns inget mysigare än att ta en liten tripp efter jobb ner till stan, träffa systrarna (som för övrigt bor mitt i stan, lyyyx) fortsätta prata lite skit och ta en glass vid kanalen!

Ja, vi träffas ofta och nej vi tröttnar aldrig på varandra! ^^

Mina systrar är mina bästa vänner, dom jag delar allt med och ska dela allt med! Gud vad vi ska resa runt när ni tagit studenten! Vi ska se världen tillsammans! Älskar er! <3

Solen verkar ha försovit sig idag för den är inte här nere i Malmö iaf :( Får hoppas på bättre soligt väder imorrn då!

Syns det att K och M är tvillingar? Haha! Samma glass ^^ Stora syster ska alltid vara värst och köpa en strutglass! :)

Rönneholmsglass på gågatan vid kanalen! Mums! Min favorit är Rostad mandel!


image942

//L

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott med glass!!!!=D

2007-06-02 @ 17:04:32
URL: http://baluuba.blogg.se
Postat av: L

Ja, glass är bäst på sommaren! Skulle kunna leva på det! ^^

2007-06-02 @ 18:02:13
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0