Film-tips!

Måste tipsa om en film vi såg igår! Den är sååå rolig!

Ja, ni har alla säkert redan sett den, men för er som är lika långsamma som oss, SE DEN! :)

image1103


Shrek 2!


Guuud vad jag skrattade! Den är hur kul som helst!

Att en tecknad film kan vara lika rolig som en riktigt film med äkta människor är ju helt otroligt! Då är den grymt bra gjord!

Camerons röst som Fiona är klockren! Men min favvis är absolut Eddie Murphy som Åsnan! Den killen kan verkligen vara rolig!

image1104

Trean kommer ut snart på bio!

Vad tyckte ni som sett den? :)

//L

Kommentarer
Postat av: Mia

Den är ju jättekul!! Ska se trean till sommarn tror jag ;)

2007-06-09 @ 17:59:31
Postat av: Dashy

Trean är lika rolig som dem föregående :) Och den innehåller dessutom fler kända röster. Justin Timberlake till exempel.

2007-06-10 @ 00:07:04
URL: http://dashy.webblogg.se
Postat av: Linda

Tvåan är grymt rolig. Och jag håller med, Eddie Murphy är riktigt ball. =)

2007-06-10 @ 14:10:09
URL: http://ineverlogin.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0