Jag älskar er

image1210

Lisa och Kim, mina älsklingar!

Kommer sakna er som sjutton nu när jag åker iväg, ändå 10 hela dagar i ett annat land utan er! *hihi*

Jag kan inte åka utomlands utan mina systrar ju! Vi ska ju vara där tillsammans!!!!

Men snart ska vi iväg jorden runt och ha jätte kul tillsammans!

Lisa min lilla "extra mamma" (kolla bara fotot där hon håller hårt om oss :D ), var nu inte så orolig för mig. Jag klarar mig sålänge jag har ordboken, pengar, pass och mina skor med mig ^^ :D

Glöm inte att jag älskar dig så oerhört mycket!

Kim min tvilling, ta det nu lugnt med mina kläder i min garderob och stöka inte upp för mycket på mitt rum, hihi.

Jobbigt att vara utan sin andra halva så länge. Även om vi tjaffsar så älskar jag dig lika mycket!

Oj vad detta känns som ett avskedsbrev, haha! Jag ska bara till spanien! :D

Men ville bara säga att mina systrar är det bästa jag vet, utan tvekan <3 <3 <3

vi ses snart mina älsklingar! <3 Ta nu hand om bloggen så handlar jag nått fint åt er där nere, hihihihh

<3 / My


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hihihihihi...vart ju iomhus och så har vi ac på gymmet så absolut inga problem!!!=)

2007-06-15 @ 09:40:39
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0