Klänningjakt!

K och jag letar ständigt efter nya klänningar.. Vi är galna i klänningar!
Ja, M gillar också det men kan man slippa handla själv och istället låna av oss så är det klart man sparar sina slantar! ^^

Denna klänning har funnits ett bra tag på Gina Tricot men vi har aldrig provat den. Färgerna är så himla söta! Och klänningen är riktigt skön att ha på! Den finns även i gul och vit. Tror att priset på den är 199kr.

image934


Min kropp är inte gjord för A-linje formade klänningar så den fick hängas tillbaka igen. Men visst är klänningen super söt! Kanske handlar en när den reas ut ändå.. ^^

image935

Nu ska jag jobba vidare.. Jag jobbar både Lör och Söndag. Fast det gör inget när det ändå är så grått och tråkigt väder, då kan man lika gärna tjäna lite pengar :)
//L



 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0