Midsommar Outfit!

Midsommaren närmar sig med stormsteg! Även om det inte riktigt känns så med vädret nere i Malmö..

En klänning eller kjol har dock alltid varit självklart för mig! Jag menar, Midsommar SKA vara sommar ju! Även om det oftast slutar med att jag huttrar och fryser! haha!

Denna outfiten hade jag sååå gärna haft på mig på midsommar! Det är så klassiskt och fint! Oftast är det enklaste det finaste!

Hade gärna haft det på studenten med! Även om det är 5 år försent! haha!


image963

En enkel sminkning med lite rouge på kinderna, lite läppglans och lite maskara!
Nätta smycken, bara ett armband och ett par ringar i öronen, inget halsband.
Super söt klänning med en fin skurning!
Skorna är jag kär i! Såå snygga och enkla men ändå med det lilla extra! Vill ha! Dock lite för dyra för mig..

//L

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vill jag också ha!! :) Snyggt!

2007-06-03 @ 14:54:34
Postat av: Linda

=O Det är ju min studentklänning! Jag köpte den dock för 500 och inte på nätet.

2007-06-04 @ 09:43:23
URL: http://ineverlogin.blogg.se
Postat av: L

Vad fin du kommer vara på studenten!! Det är ju en riktigt änglaklänning! Kan inte bli mkt finare! Kram!

2007-06-04 @ 13:52:55
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0