Torsdags Mys!

Igår blev det en spontan myskväll med K (min andra syster, M´s tvilling syster)

Jag hade återigen lägenheten själv (skönt ^^) och frågade om K hade lust att komma över och prata lite skit och se en film. Sagt och gjort! Det blev en riktigt myskväll!

Vi gick och handlade lite ben&Jerrys (cookie dough, yes!), lite chips och en Ramlösa (för att jämna ut kalori-intaget, haha).

Sen tog vi min laptop, bäddade ner oss i min dubbelsäng och åt glass o tittade på film genom datorn! ^^

image919


"Epic Movie" blev det. Ännu en Scary Movie-liknande film som gör narr av de kändaste filmerna just nu. Den var faktiskt rolig! Lite väl "kiss och bajs-humor" emellanåt men är man bara på rätt humör så är det en underhållande film!
Jag ger den.. hmm.. tre av fem! :)

image920

//L

Kommentarer
Postat av: glitzy

hm jag gillade inte den filmen så mycket, fast den var lite smårolig ibland

2007-06-01 @ 21:12:24
URL: http://glitzy.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0