Amy Winehouse!

Det blir inte mkt musiktipsande här på denna bloggen trots att hela mitt liv bygger på musiken! ^^

Idag tänkte jag iaf tipsa om en sjukt grym artist! Vilken röst! Att riktigt gammal soulkänsla kan bli så modernt! Ja, hon är helt enkelt en grymt bra sångerska!! Det är nymodern soul blandat med gammal soul.. och mixen blir perfekt!

Amy Winehouse! Tänk, vid bara 22 års ålder har hon hittat en sjukt bra känsla i musiken och rösten!

image519

image520

Fick tipset från början av Mathias i vårt band *hej hej* :)

Nu går skivan varmt här hemma!

Lyssna! Här är den låten som ni säkert känner igen mest, och det är min favorit på skivan!

Det är bara att klicka i rutan så spelas den upp :)



//L

Kommentarer
Postat av: ANNA L

jamen tjena, hon e grym, så lite 70tals venyl "smutsigt" sound., grym cooool e hon o jag e ett stoooort fan jag med..ME LIKE-ANNA PANNA

2007-05-02 @ 18:04:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0