Australian Gold

Hejsan hoppsan!

Jag har sånna sommarkänslor så jag vet inte vart jag ska bli av! :)
Har kollat igenom alla mina kjolar och klänningar o letat upp mina kära flipflops! Synd att det regnar ute och är allmänt tråkigt o grått :(

men men!

SNART ÄR SOMMAREN HÄR OCH DÅ SKA JAG UT O NJUTA AV SOLEN :)

Jag har faktiskt en mening med detta inlägget!
Det är såhär att jag letar efter en bra sololja som inte skyddar utan som gör att man blir ännu brunare när man tar på den när man solar :) Jag vet att det nog inte är så hälsosamt för huden men man lever bara en gång och att prova det en gång skadar nog inte.

Jag snubblade över det här märket då jag såg att märket fanns på ett respektabelt solarium i Limhamn (malmö).

Australian Gold sun tanning accelerator!!


Är det någon som har provat det och kan tipsa om det? Eller är det nån annan som vet ett annat märke som är bra?

Skulle vatt jätte glad om ni tipsat :)

Här är förresten bilder på Australian Gold som jag snacka om. Man kan köpa det i solarium för 150 kr men på ebay för 98 ;P Det gäller att snoka för att få det extra billigt.

Kram M

                                                             image860image861image862

Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej! här kommenterar jag varmt! jag solar med sprayerna, o de är ganska bra, men innan ni börjar använda dem så se till att ni redan solat några gånger. man vill inte bränna sig första gången i ett solarium med spray... jag gjorde det o brände mig så jag fick blåsor... men efter ett par gånger så spraya på!!!

2007-05-28 @ 21:27:37
Postat av: mos

ÅH DET ÄR DET JU :O IH limhamn(H) haha. jaaa jaaa jaaa, meddela mosis om ngn svarar på det hihi :D

2007-05-28 @ 23:52:51
Postat av: mos

ÅH det är det juh :O limhamn(H) haha;D men åh ja, meddela gärna mosis sen om ngn svarar hihih:D (ni är jätteduktiga förresten, förlåt om jag inte skrivit det innan:$)

2007-05-29 @ 00:03:50
Postat av: Tanya

damn ive been looking everywhere for that! where in Limhamn can you get it???

2007-08-17 @ 00:58:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0