Badmössa!

Badmössan har verkligen blivit mode i år! Man hittar en sådan i de flesta modeaffärer, i både inredningsaffärer och klädesaffärer.

Jag som älskar det mesta från 50-talet tycker ju också att en söt badmössa kan vara urgulligt! Men alltså, hur ofta hade jag egentligen haft använding för en? Ska jag inte tvätta håret så sätter jag upp det i en tofs. Är verkligen en badmössa nödvändigt? Jag behöver ju inte ställa mig under duschen med hela huvet. ^^

Njae.. badmössan går bort för mig personligen, men visst är dom ursöta? :) Jag önskar nästan att jag hade haft använding för en!

image597

//L

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den från lagerhaus kostar 69 kr :P alf i linköping :P

2011-05-14 @ 22:21:46
URL: http://soffieplopp.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0