Dagens internetshopping!

Jepp.. Idag blev det lite shopping igen.. :)

Jag fick en vision i huvudet om en outfit som jag ville ha.. så jag sökte på Ebay och hittade rätt snabbt billiga o bra alternativ ^^

Jag vann precis en sån här guldig Shrug (som det heter på engelska) Det kanske heter bolero på svenska men då tänker jag bara på såna fula boleros på Halens! haha! Aja.. ni ser ju bilden iaf.. :)

image871

Vann den för 14 kr! yeah!

Tänkte mig denna, till ett vanligt svart linne, ett par mörka jeans, lite accessoarer och mina svarta lackpumps med träklack!

Typ så här:

image873

Och så såklart min guldiga bolero över... finfint! :)

Ska bli spännande att få hem den o prova! Den var ju snygg på bilden iaf!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0